Career

აუდიტორული კომპანია Z.E.G.A. Consulting აცხადებს ვაკანსიას უფროსი ბუღალტრის თანამდებობაზე .

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

  • მიმდინარე ბუღალტრული ოპერაციების წარმოება;
  • საბუღალტრო დოკუმენტაციის აღრიცხვა/დაარქივების კონტროლი;
  • ბუღალტრული აღრიცხვა/ანგარიშების წარმოება;
  • ყოველთვიური მოგება-ზარალის და ბალანსის მომზადება;
  • დეკლარაციების წარადგენა შესაბამის ორგანოებში;
  • კომპანიის საბუღალტრო ოპერაციების კანონმდებლობასთან და საერთაშორისო ფინანსური აღრიცხვის სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების მიმართულებით;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე  მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე და საბუღლატრო პროგრამების;  Excel, ORIS. მაღალ დონეზე ცოდნა.
  • საქართველოს საგადასახადო კოდექსის ცოდნა;
  • ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;

 

პიროვნული თვისებები

  • პასუხისმგებლობა;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტის მისამართზე: HR@ZEGA.GE

 გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.

აუდიტორული კომპანია Z.E.G.A Consulting  აცხადებს ვაკანსიას  უფროსი ფინანსური აუდიტორის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

  •         აუდიტის მენეჯერის ხელმძღვანელობით აუდიტის პროცესის დაგეგმვა;
  •         ფინანსური ანგარიშგების აუდიტის პროცესის წარმართვა აუდიტის საერთაშორისო  სტანდარტების (ISA) შესაბამისად;
  •         აუდიტის გეგმით განსაზღვრული დავალებების შესრულება, აუდიტის დასკვნის მომზადება;
  •         აუდიტის პროექტის დოკუმენტირება და ფაილინგი.

 აუცილებელი მოთხოვნები:

        უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით;

  •         ფინანსურ აუდიტორად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება.
  •         ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.
  •        IFRS, IFRS for SME და ISA სტანდარტების მაღალ დონეზე ცოდნა
  •         ACCA-ის II დონის სერტიფიკატის ფლობა;
  •         MS Word,MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;

 ხელფასი: კონკურენტული, კვალიფიკაციის და გამოცდილების შესაბამისად, ასევე კომპანიაში მოქმედებს საბონუსე სისტემა შესრულებული პროექტების მიხედვით.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტის მისამართზე: HR@ZEGA.GE

 გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.

აუდიტორული კომპანია Z.E.G.A Consulting  აცხადებს ვაკანსიას  ფინანსური აუდიტორის ასისტენტის/სტაჟიორის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

  •         აუდიტის საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტების (ISA)  მიხედვით აუდიტის ჩაატარება;
  •         აუდიტის გეგმით განსაზღვრული დავალებების შესრულება;
  •         აუდიტის ჯგუფის წევრებისა და აუდიტის მენეჯერისათვის აუდიტის მიმდინარეობის შესახებ ინფორმაციის გაზიარება;
  •         აუდიტთან დაკავშირებული სამუშაოს დოკუმენტირება და ფაილინგი.
  •         განსაზღვრული დავალებების დროულად და ხარისხიანად შესრულება;

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  •         დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით (ეკონომიკის, ფინანსების/აუდიტის, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
  •         ქართული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
  •         კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Outlook);
  •         ბუღალტრული აღრიცხვის და აუდიტის საფუძვლების ცოდნა;
  •         ინტერესი აუდიტის სფეროში;

 

პიროვნული თვისებები:

  •         ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  •         მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;

  •         პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  •         სწრაფად ათვისების უნარი;
  •         ინტერესი ბუღალტერიის/ფინანსების/აუდიტის სფეროში;
  •         ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  •         კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
  •         ყურადღება დეტალების მიმართ;
  •         კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  •         გუნდური მუშაობის უნარი

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტის მისამართზე: HR@ZEGA.GE

გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.

აუდიტორული კომპანია Z.E.G.A Consulting აცხადებს სტაჟირებას მარკეტინგის მიმართულებით.

  ძირითადი მოვალეობები:

  • ბრენდის სტრატეგიების დასახვასა და მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა-განხორციელებაში მონაწილეობა;
  • ბაზრის ანალიზი და ანალოგიური კომპანიების აქტივობების მონიტორინგი;
  • კომპანიის მარკეტინგული აქტივობების ანალიზში, შეფასებასა და/ან ოპტიმიზაციაში მონაწილეობა;
  • ახალი შეთავაზებების დაგეგმვასა და პროცესების მართვაში მონაწილეობა;
  • სხვადასხვა ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება და წარდგენა;
  • მოცემული ბრენდის პიარისთვის განკუთვნილი ბიუჯეტის შემუშავება, მონიტორინგი და დანახარჯების კონტროლი;
  • სხვადასხვა შეთავაზების ანალიზი და შესაბამისი რეაგირება;
  • კომპანიის კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა;
  • ხელმძღვანელის მიერ დავალებული, სამუშაოსთან დაკავშირებული, სხვადასხვა დამატებითი ფუნქციის შესრულება.
 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •  უმაღლესი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (მარკეტინგის/ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით)

·        აუცილებელია მსგავს სფეროში გამოცდილება (1 წელი);

·        პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;

·        ინიციატიურობა;

·        კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და გუნდური მუშაობის უნარი;

·        დეტალებზე ორიენტირების უნარი;

·        ინგლისურ და რუსულ ენაზე გამართულად კომუნიკაციის უნარი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტის მისამართზე: HR@ZEGA.GE

 გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.